Uyuşturucu ile mücadele tam gaz devam ediyor.
Bu kapsamda yurt genelinde çok sayıda operasyon gerçekleştiriliyor.
İçişleri Bakanlığı, söz konusu operasyonlara bir yenisinin daha eklendiğini duyurdu.
2 TONA YAKIN UYUŞTURUCU MADDE ELE GEÇİRİLDİ
76 ilde uyuşturucu madde satıcılarına yönelik polis ekipleri tarafından son 2 haftada düzenlenen operasyonlarda; 1 ton 707 kg uyuşturucu madde ile 2 milyon 156 bin 215 adet uyuşturucu hap ele geçirildi.
Yapılan operasyonlara 2 bin 889 ekip, 5 bin 455 personel, 25 hava aracı ve 53 narkotik dedektör köpeğinin katıldı.

976 ŞÜPHELİ TUTUKLANDI
Operasyonlarda 1.926 şüpheli yakalanırken şüphelilerden; 976’sı tutuklandı.
376’sı hakkında ise adli kontrol hükümleri uygulandı.

"EMEĞİ GEÇENLERİ TEBRİK EDİYORUZ"
İçişleri Bakanlığı'nın açıklamasında ayrıca "Gençlerimizin geleceğini, ailelerimizin huzurunu ve toplumumuzun güvenliğini hedef alan zehir tacirlerine asla fırsat vermiyor, uyuşturucuya yönelik operasyonlarımızı kesintisiz şekilde sürdürüyoruz.
Kahraman Polislerimizi, Başkanlığımızı, Cumhuriyet Başsavcılıklarımızı ve emeği geçenleri tebrik ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi
Kaynak: {Haber Merkezi}

Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!