Trafik kuralları, cezai yaptırımlardan kaçınmak için değil, can ve mal güvenliğini sağlamak için uygulanır.
Ancak bazı sürücü ve yolcular hem bu kuralları hem de can sağlıklarını hiçe sayıyor.
AYAKLARINI PENCEREDEN UZATARAK SEYAHAT ETTİ
Denizli'nin Pamukkale ilçesi Akhan Mahallesi Denizli - Ankara Bulvarı'nda kaydedilen görüntüler, trafikte yapılan tehlikeli bir davranışı gözler önüne serdi.
Bir otomobilde bulunan yolcunun, ayaklarını camdan dışarı çıkararak seyahat etmesi tepki çekti.
O ANLAR CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI
Yolcunun bu hareketi nedeniyle sürücünün görüş açısı kısıtlandı.
Sürücünün ayna kontrolünü sağlıklı şekilde yapamadığı anlar, trafikteki diğer araçlar açısından da risk oluşturdu.
Uzun süre devam ettiği öne sürülen tehlikeli yolculuk, başka bir şoför tarafından cep telefonuyla görüntülendi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: {Haber Merkezi}

Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!